woensdag 9 mei 2012

China Glaze - Encouragement

Een aantal weekjes geleden was het opruiming bij Enchantra. En zodoende kon je voor leuke prijsjes leuke lakjes in huis halen. En ja natuurlijk kon ik het niet laten om te bestellen. Ik heb zelfs 2 bestellingen gedaan. Een week na de eerste bestelling deed ik weer een bestelling er waren nog zulke mooie China Glaze lakjes. Ook konden jullie in mijn shoplog ( klik ) zien dat ik aardig wat China Glaze lakjes had besteld. Uit deze bestellingen laat ik jullie vandaag het volgende lakje zien. Namelijk Encouragement van China Glaze dus. Encouragement komt uit de Fight like a woman collectie van oktober 2010. Ik was dus ook verrast dat ze nog lakjes uit deze collectie hadden. Hoewel ik laatst op buitelandse webshop er ook nog wat tegen kwam. Maar goed, Encouragement is een heel schattig licht roze kleurtje met een heel subtiel glittertje/shimmertje. Goed nu even naar de foto's kijken.




Zo dat waren aardig wat foto's. Misschien wat veel, maar dit kleurtje heeft dan ook wel een plekje in mijn lijst van favorieten veroverd. Ik vind een heel lief zacht kleurtje en hij lakt fijn, dekt mooi en droogt vrij snel. Ook de houdbaarheid was top na 3 dagen nog niks te zien, Maar toen moest ie eraf voor een ander lakje. Maar ik ben zeker blij met dit lakje.

Ik kocht Encouragement in de opruiming bij Enchantra, ik geloof dat dit lakje er niet meer is, maar ze heeft vaak leuke lakjes in de outlet. Wil je dit lakje ook zelf hebben, zal je hem met goed zoeken zeker nog ergens vinden. Zo ie zo op Ebay.

Bedankt voor het lezen.
Liefs,
Elisa.

13 opmerkingen:

  1. @paola @Nail-gloss @miriam @judith, hartstikke bedankt voor jullie lieve reacties! Het is idd ook een heel lief kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi en lief kleurtje! Leuke blog heb je ook :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat een lieve kleur en je hebt ook prachtige nagels! 'xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor deze mooie complimenten. *blush* Ik vind zelf mijn nagels niet perfect, maar ben wel blij ermee. Ze groeien snel en zijn sterk. Maar deze complimenten maken me zeer blij.

      Verwijderen
  4. wat een lief kleurtje! mooi voor een nailart

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja he? Ik vind nail art super om te doen! Maar momenteel heb ik daar minde tijd voor :-(

    BeantwoordenVerwijderen