dinsdag 8 mei 2012

OPI Kiss me on my tulips feat. OPI Divine swine.



Ja leuk, een OPI lakje met een OPI lakje combineren. Ik vind het altijd leuk om combinaties uit te proberen en een tijdje geleden kwam ik bij deze combinatie uit. Ik had al OPI kiss me on my tulips op, maar omdat de zon zo lekker scheen dacht ik laat ik er is een glitter over heen doen. Na enig gesnuffel in mijn stash kwam ik bij het lakje OPI Divine swine. Dit is een paars glitter lakje met grote zilveren glitters er doorheen. Ik heb heel veel foto's gemaakt maar op geen foto kon je de eigenlijke sparkels zien. Want in de zon was het echt zo mooi, ondanks dat er eigenlijk maar een paar glitters op mijn nagels zaten.





Ik heb hier 2 laagjes van OPI Kiss me on my tulips op en 1 laagje OPI Divine swine. Ik ben een groot fan de OPI lakjes. Helaas vind ik de prijs (zeker in NL) niet echt budget, maar ik vind het echt fijne lakken. Wat vinden jullie van deze combi? En houden jullie ook van combineren met verschillende lakken?


De OPI Swine divine komt uit de muppets collectie van eind 2011 die zal je dus niet meer echt tegen komen. Maar op Ebay kan je nog een kans wagen. De OPI Kiss me on my tulips komt uit de Holland collectie die in Februari 2012 uit kwam. En niet zo heel lang geleden hadden ze bij een DA bij mij in de buurt er nog heel veel van. Dus wie weet, en anders op Ebay kan je hem vast nog wel vinden. In Nederland zijn de OPI lakjes te koop voor €13,95 en in buitenland zijn ze vaak goedkoper.

Liefs,
Elisa.


6 opmerkingen:

  1. Ik vind het een erg mooie combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik vind het combineren van lakken echt leuk! Mooie combi heb je hier gemaakt. Je zou haast zeggen dat ze bij elkaar horen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik vond het ook idd zeer geslaagd! Beetje jammer dat het op de foto niet zo "schitterend" overkomt.

      Verwijderen