donderdag 10 mei 2012

Kruidvat Q10 dagcreme


Vandaag weer is wat anders dan nagels, namelijk een dagcrème. En dan een echt budget dagcreme.
Toen ik laatst opzoek was naar een nieuwe dagcrème viel mijn oog op dit product. Het trok mij aan, omdat op de verpakking staat dat het een zonbescherimg heeft. Namelijk SPF15. Dit is niet zeer hoog, maar liever weinig dan geen zonbescherming. Ik heb namelijk een zeer lichte huid en bescherm deze dan ook graag tegen de zon. Want uv straling veroorzaakt huidveroudering, en ja dat wil ik zolang mogelijk uitstellen. Ook de opdruk Q10 dubbele anti-rimpelwerking, had mijn interesse. Dus ik nam het mee naar huis om een tijd te gaan testen.

De beschrijving beloofd heel wat, nou ik ben benieuwd.

Bij de eerste keer openmaken zie je een folie over het
potje zitten. Dit vind ik zeer fijn het geeft een heel hygiënische
indruk. Dat maakt me al vrolijk.

Tja verder ziet het er gewoon uit als crème, zonder te voelen,
geeft het mij al wel een romige indruk.

Ik ben nu 4 weken verder, en ik heb de crème iedere dag gebruikt op een goed gereinigde huid. Het is inderdaad een romige crème maar niet in de zin dat ie super vet is. De crème smeert goed uit hij trekt opzich snel in, maar het is alsof er een soort waas op mijn huid blijft hangen. Als mijn huid vrij droog is (in de winter), ervaar ik dit wel als fijn. Maar nu mijn huid vetter is, vind ik het niet erg geweldig als ik daarover nog een primer en foundation wil doen. Het is geen wonder crème, maar toch is het fijne rimpeltje tussen mijn wenkbrauwen best vervaagd. Conclusie voor z'n geld een prima crème, jammer dat ie op mijn huid wat blijft "hangen" Maar dat er SPF15 in zit vind ik een voordeel.

 Ik wil nog wel vermelden dat dit mijn ervaringen zijn en niet iedere huid hetzelfde reageert op een product.

De precieze prijs is me even ontschoten, maar ik dacht rondom de €3,50. De Kruidvat Q10 dagcrème met SPS15 is dus ook te koop bij het Kruidvat.

Bedankt voor het lezen.
Liefs,
Elisa.

8 opmerkingen:

  1. Klinkt niet verkeerd! Ik gebruik zelf op dit moment een tube van Kruidvat eigen merk. Die is ook erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Okay, dat had ik nog niet gezien bij het kruidvat! Ik ga dat onthouden!

      Verwijderen
  2. Klinkt wel fijn, vooral voor die prijs! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Hij is voor z'n prijs echt goed te doen! En zeker om een keer te proberen!

      Verwijderen