zaterdag 5 mei 2012

Shoplog April 2012


Een beetje aan de late kant want het is alweer 5 mei, maar goed het begin van een nieuwe maand betekend dat ik graag aan jullie wil laten zien wat ik de afgelopen maand heb gekocht. En dan producten die voor mij ook nieuw zijn. In dit geval heb ik het dus over de maand April. Ik heb mijn aankoopjes weer in 3 categorieën onderverdeeld, nagellakjes en aanverwante producten, make-up, en verzorging.


Ik begin met mijn favoriet: lakjes. Ik heb in de maand April vrij veel lakjes gekocht. Maar ja wat wil je als er overal leuke acties zijn en of opruimingen. Ik heb lakjes met de 1+1 (make-up) actie gekocht bij de kruidvat, ik heb lakjes bij Enchantra (webshop) en op ebay. Op ebay heb ik mijn OPI designer de better gekocht. Deze miste ik nog in mijn Muppets collectie. Nu is deze collectie dus compleet. Verder zien jullie Essence, Catrice, China Glaze, NYC, Max, Golden rose en een stempel lakje van Konad. Ik hoop dat ik me deze maand even een beetje kan inhouden en eerst de lakjes is lekker gaan testen/gebruiken.


Dan nu mijn 2e favoriet, make-up. Ik gebruik make-up best graag, alleen heb ik doordeweeks er niet echt veel tijd voor. Maar dat maakt het minder leuk om er wat van aan te schaffen. Ik heb ook met make-up lekker gebruik gemaakt van de 1+1 op make-up actie bij de kruidvat. Jullie zien Essence en Catrice hier liggen. Maar ook bij etos heb ik wat gekocht. De mny gaat eruit met 50% korting, dus dat is super leuk. ik vond 2 mooie mono oogschaduw's en een lippenbalsem. Verder heb ik momenteel een kwasten tic en de kwasten van Gosh liggen tegen bodemprijzen bij de kruidvat dus meenemen natuurlijk. Ik ga ook alles hier lekker van testen en kijken of het echt leuke budget toppers zijn.



Dan als laatse verzorging. Ja dat is niet zo heel veel, maar ja je kan niet alles kopen en je moet ook wel is wat opgebruiken. Maar toen ik in Amsterdam was kon ik het niet laten om toch bij Lush wat mee te nemen. Ik heb sweety pie, mijn geliefde lemony flutter (back-up) en een bubble bar (the comforter) deze ruikt heerlijk naar zwarte bessen. Nu heb ik zelf (nog) geen bad maar ik gebruik ze wel voor een handenbadje of voetenbadje of ik neem ze mee op vakantie. Dan zien jullie nog 3 producten van de kruidvat, een shampoo waar ik al aan begonnen ben, en 2 cleansing producten. Deze ga ik ook verder uittesten en jullie zullen er wel over lezen. Dit was mijn shoplog van de maand April. Het zijn best veel producten. Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te lezen. Heb je op- of aanmerkingen dan mag je die natuurlijk altijd bij de comments plaatsen.


Liefs,
Elisa.




10 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien! Je hebt best veel gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat vond ik zelf ook! Maar ik ben o zo blij met mijn spulletjes!

      Verwijderen
  2. Toffe spulletjes heb je gekocht en inderdaad ook best veel :) Ik ben heel benieuwd naar het fel gele china glaze lakje :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal proberen snel een artikel te schrijven over de neon gele! Ik vind hem wel heel fel, maar ach is weer is wat anders!

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Ja he? ik word altijd zo vrolijk van al die leuke lakjes.

      Verwijderen
  4. Wow je hebt super veel gekocht, leuk al die lakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, lakjes. dat is echt mijn hobby (kleine verslaving).

      Verwijderen
  5. Leuke spullen heb je gekocht!
    Ik ben vooral benieuwd naar de China Glaze nagellakjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je interesse hebt in de China glaze lakken. Is echt een favoriet merk van mij. De China Glaze lakken zal je vanzelf hier voorbij zien komen.

      Verwijderen