zaterdag 7 april 2012

Shoplog van Maart 2012

Ik wilde dit artikel al eerder plaatsen, maar door alle drukte en moeilijke dingen is het wat verlaat. Maar ik vind het toch nog leuk om even een logje te schrijven over wat ik heb geshopt in de maand Maart. ( ik heb nog wel meer gekocht maar dat vond ik niet zo bijzonder)


Hier boven zien jullie het totale plaatje van de geshopte spulletjes. Ik ben dus weer een aantal leuke spulletjes rijker. ( en daar word ik altijd heel happy van). Zoals jullie weten is het meeste wat ik koop: nagellakjes. Maar afgelopen tijd heb ik ook een lichte make-up tik gekregen en vind het nu ook leuk om wat oogschaduw en zo te kopen. (toch blijven lakjes wel mijn favoriet hoor).


Hier zien jullie de geshopte lakjes, er staan veel LE (limited edition) producten tussen van Catrice, Essence en Pupa. Ook staan er producten uit de aanbiedingsbak en nieuwe dingen tussen. Ook staat er een lakje van 45 cent!!! tussen van de action. En het zijn best leuke lakjes voor dat geld.



De make-up en aanverwanten, niet zo veel maar wel leuke producten. En o ja die kwast van Gosh zag ik ook in een rommelbak en ik vind hem super fijn.



En als laatste, de verzorgingsproducten. Over de Essence studio nails balsem hebben jullie hier mijn ervaring kunnen lezen. Dit was wat ik heb geshopt in Maart en van de meeste producten kunnen jullie zeker nog wel een artikeltje verwachten op mijn blog. Nou ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om even te snuffelen in mijn nieuwe aanwinsten.


                                                                     Liefs, Elisa.




3 opmerkingen: