dinsdag 10 april 2012

Catrice limited edition - Revoltaire

Jullie zullen het misschien al hebben vernomen op andere sites/blogs, maar toch wil ik aan de nieuwe LE  Revoltaire van Catrice zelf ook aandacht schenken. Ik word namelijk zeer vrolijk van deze collectie dus ik wil met jullie er even doorheen lopen. Ik vind het tot op nu toe echt super leuke producten (hoop dat ik dat in de winkel straks ook nog vind). Ik wil natuurlijk de lakjes hebben maar ook de oogschaduw's, de blush en de lip brush. En mayby wil ik ook een lipstick ervan.

     
Smokey eyes palette

01 Toxic combination
02 Explosive combination



Powderblush

01 Colour bomb


Velvet matt lip colour

01 Colour bomb
02 Nude alarm
03 Bloody red



Lip brush



Ultimate nail lacquer

01 Innocent toxin
02 Attracting camouflage
03 Colour bomb
04 Colour of honor
05 Mission lilac

                                                                                     bron: Originele Catrice site

Zo dat waren de producten, ik ben zeer benieuwd. Welke producten willen jullie uit deze collectie?
Of vind je niks leuk uit deze collectie (dat kan ook natuurlijk)
De Revoltaire collectie van Catrice komt in Mei uit, dus nog even geduld.....

4 opmerkingen:

  1. omg ik ben echt zo weg van die LE :D vooral de oogschaduw palettes en blush zijn prachtig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze le echt super! Er zitten zoveel leuke dingen in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't is echt een prachtige LE
    ik ben zo beniewd :)

    BeantwoordenVerwijderen