maandag 19 maart 2012

Essence Studio Nails Nail Balm


Zoals jullie weten ben ik vorig weekend een weekendje weer heerlijk naar de Efteling geweest
( hier volgt nog een klein artikeltje over). Maar goed, ik ging dus 3 dagen lekker in de buitenlucht
lopen en vertier zoeken. Dit is natuurlijk super leuk, maar mijn handjes en nagelriemen vinden dit minder. Maar om nou gelijk met mijn flesjes trind en potten lemony flutter door het park te gaan rennen
zocht ik iets wat handiger en kleiner was. Ik kwam toen dit tubetje tegen bij de kruidvat. Het is een nagel balsem en het zegt dat het je nagels en nagelriemen  verzorgd en de vochtigheidsgraad op peil houd. Nou mijn interesse was gewekt. En voor die 2 euro, ik dacht prima dat neem ik mee.
Ik heb getest en ik moet echt zeggen, heerlijk spul. Het brengt echt heel schoon en handig aan met de dunne aplicator.


Je brengt een druppel/streepje op je nagelriem aan en smeert dit uit over je nagel en nagelriem. Het trekt snel in en je merkt dat echt vochtinbrengend is. Het plakt niet en ruikt niet overdreven het is gewoon lekker fris. Ik heb geen 1 wondje/sneetje opgelopen aan mijn vingertoppen en nagelriemen. (en dit gebeurt echt snel met slechte verzorging) Ik bracht de creme 4-5 keer per dag op vooral na het handen wassen. Conclusie: echt een fijne nagelriem creme voor een nog fijner prijsje. Ik vind het zeker voor onderweg een aanrader.

Ik kocht deze Essence nail balm voor €1.99 bij de kruidvat in het nail-art schap.

10 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja ik vind hem ook zeker fijn en zeker voor onderweg!

      Verwijderen
  2. Zoiets heb ik ook, alleen dan van Nulon! Ik vind het echt heel fijn spul =)
    Ik denk alleen dat die van de Kruidvat goedkoper is, maar ze zullen allebei wel goed werken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor nulon betaal je voor 35 ml €2,99 en voor essence betaal je €1,99 voor 12 ml dus reken maar uit wat duurder is ;-) maar ze zullen allebei wel het zelfde werken denk ik!

      Verwijderen
  3. goede review!
    ik wilde eigenlijk lemony flutter kopen, maar deze lijkt me ook fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje voor het compliment!! *blush* ik heb zelf de lemony flutter van lush ook! En dit blijft wel mijn favoriet! Maar deze van essence vind ik geweldig voor onderweg, want het blijft niet vettig zoals lemony flutter wel heeft! Ik gebruik lemony flutter voor het slapen gaan!

      Verwijderen
  4. Klinkt fijn, goede review!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je compliment en leuk dat je komt kijken op mijn blog.

      Verwijderen
  5. Ik denk dat ik deze ook ga kopen! Hij lijkt me erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vind hem erg fijn, en voor die prijs hoef je het niet te laten!

      Verwijderen