dinsdag 3 april 2012

even een update....

Momenteel zit het even niet mee. Ik heb een hele moeilijke en zeer verwarrende week.
Ik heb o.a. 2 crematieplechtigheden en 1 groot feest van mijn opa die 94 wordt. En dan natuurlijk nog de paas activiteiten met de kids. (paasmaaltijd op school, eieren zoeken enzo). en dan nog de 'normal things in life" Dus jullie begrijpen het is even raar voor mij, en moeilijk om alle emoties op orde te houden. Ik kom eind deze week weer terug met een artikel hier. Maar momenteel is het even wat "lastig". Ik wil jullie wel hierbij even bedanken voor alle leuke reacties en jullie bezoekjes, want WOW ik zie de bezoekersaantallen flink groeien. Hartstikke leuk, en ik krijg daar zo'n warm gevoel van. Hartstikke bedankt allemaal!!! dus tot snel en nogmaal heel hard

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hartsikke bedankt, voor reactie! En het zal wel goed komen hoor, het is gewoon even pittig.

      Verwijderen
  2. 2 crematies is niet niks! Sterkte! ik ben benieuwd naar je artikel later deze week :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ik denk dat er vrijdag wel weer een artikeltje online staat! Tenminste daar ik gewoon voor!

      Verwijderen