zaterdag 2 juni 2012

Catrice - Cruise Couture


Yeah! Er ligt weer een nieuwe limited edition van Catrice in de winkel namelijk de Cruise Couture.
Ik was afgelopen Woensdag dan ook zeer blij met het aanblik op de tafel toen ik thuiskwam.
Mijn lieve man, had de lakjes al gehaald voor me bij de Kruidvat. Wat een schat is het toch. De Catrice Cruise Couture vind ik zelf een heel leuke collectie. Ik zou graag nog het oogschaduwpaletje erbij willen en dat fleurige tasje. Maar nu laat ik jullie de lakjes zien, en ik moet gelijk bekennen ik vind ze super. Ze lakken goed, droogtijd is ook goed en ik heb 2 laagjes gebruikt voor alle 5 de kleuren.
Kijken jullie mee naar de foto's?


01 Hi,Society!

02 Jetsetter

03 Welcome to Pink Tropez.

04 Feel the Yacht Beat

05 Nautica


Dat waren ze alle 5 alweer. Ik kan echt niet meer zeggen dan dat ik het mooie lakken vind en dat ik best wel fan ben. Hebben jullie al een lakje of iets anders uit de Cruise Couture collectie?

Bedankt voor het lezen!

Liefs, Elisa.

De nagellakken kosten €2,49 en zijn o.a. te koop bij de Kruidvat. De collectie is beperkt en ligt al in de winkel dus als je iets wil hebben zou ik niet te lang wachten.



9 opmerkingen:

  1. Jetset en de lichtblauwe, wauw! Ik ga maandag rennen naar de winkels :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleurtjes!
    Ik weet nog niet zeker of ik zelf ook één van de lakjes ga kopen, aangezien ik wel wat kleuren hebben die er sterk op lijken... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige swatches!
    Inmiddels heb ik deze collectie ook en ik ga al die fijne kleuren heel snel een keer dragen:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor het compliment! Ja, het mooie lakjes. Dus probeer ze zeker snel te dragen!

      Verwijderen