woensdag 30 mei 2012

Essence - Rebels


Rebels? Hoor ik sommige van jullie denken. Ja Rebels, is een LE die niet in nederland uitkwam. Ik kwam deze 3 verdwaalde schatjes tegen in een geplunderde display bij de DM ( een soort kruidvat) En ik moest ze hebben natuurlijk! ze hadden ook nog een soort zwarte topcoat met glitters maar die vond ik niet mooi. Nummer 1 was er niet meer, maar dat mag de pret niet drukken, ik ben blij met deze 3 duitse gasten in mijn stash. Ondanks dat de serie hier niet te koop is en ook in duitsland er ver uit is, wil ik jullie nog wel even de swatches laten zien. Ik vind het namelijk hele grappige lakjes. Op het flesje staat latex nail polish, nu had ik al het een en ander gezien van deze lakjes op andere blogs/sites. Het is een lak die wat mattig opdroogt en jawel ook dat deden ze bij mij. Ik vond ze iets wat moeilijk lakken, maar nu moet ik zeggen dat het warm weer was toen ik ze gebruikte. Enfin... het zijn dus gewoon semi matte lakjes met een heel subtiel shimmertje.


03 Peach Punk

02 Rebel Delight

04 Rebelizer

Ik vind de LE's in Duitsland vaak leuker dan in Nederland, gelukkig ga ik over 5 weken weer even over de grens dus als ik een DM tegenkom is die voor mij! Ik betaalde geloof ik €1,79 (normale prijs) bij de DM in CentrO in Oberhausen. Een mooi meepakkertje dus.

Bedankt voor het lezen.
Liefs,
Elisa.


9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kleurtjes! Altijd jammer als het niet in Nederland verkocht wordt :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, en ik heb al zoveel LE's gezien die ik super leuk vind en die alleen in Duitsland komen! Grrrr!

      Verwijderen
  2. Weer zo'n aardige LE die aan mijn neus voorbijging! En nu maar hopen dat ik deze lakjes nog een keertke tegenkom op ebay.de:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat hoop ik ook! Het zijn best leuke lakjes! En wat leuk dat je op mijn blog komt!

      Verwijderen
  3. Leuke kleurtjes!
    Erg jammer dat ze niet in nederland verkrijgbaar waren :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, soms zie ik zulke leuke LE's en dan blijkt het dat ze niet in nederland te koop zijn. Dat vind ik echt jammer!

      Verwijderen