maandag 4 juni 2012

Shoplog van Mei 2012

Was ik toch bijna vergeten om jullie mijn geshopte spulletjes van de maand Mei te laten zien. Dus bij deze laat ik het jullie graag nog even zien. Ik heb in de maand Mei mijn spulletjes op veel verschillende manieren gekocht. Zo ben ik tijdens mijn vakantie in Limburg, naar Oberhausen in Duitsland geweest. (ben nog steeds onder de indruk van CentrO, ooh wat mooi!) Ik heb gebruik gemaakt van het nagelfestijn van de kruidvat (1+1 actie). spulletjes van de pinkstermarkt, ik heb besteld bij Enchantra en er komen make-up producten van de action. (hoezo budget?)
Eigenlijk zou ik deze maand zo min mogelijk kopen, maar helaas dat is weer mislukt. Hopelijk gaat het in Juni beter.


Op deze foto zien jullie mijn geshopte make-up spulletjes. De Max producten komen van de Action en deze worden uitvoerig getest momenteel (artikel erover volgt) Dan zien jullie nog een product uit Duitsland van het merk P2 dit is een oogschaduw basis, en verder de ombre blush en het mooie ooschaduw paletje uit de Revoltaire collectie van Catrice.

Hierboven staat alle hand en nagel verzorging wat ik heb gekocht afgelopen maand. Jullie zien heel veel nagellakremover in veel varianten hier, met en zonder aceton, pompflacons, in een potje met borstels. Over hoe ik dit allemaal gebruik en voor wat, zal ik ook nog een keer wat schrijven. Verder staat er nog een nagelverdikker van Essence, handcreme van Rituals en wattenschijfjes van De DM uit Duitsland. Er zitten voor mij producten tussen die ik nog nooit gebruikt heb dus we kunnen weer lekker testen.

And last but not least, de lakjes. Yeah! jullie hebben mischien wel gezien dat de lakjes in een "rek" staan. En dat klopt want ik heb bij Enchantra 2 nagellakrekken gekocht. op de foto bovenaan in dit artikel zie je het beter. In ieder rek kunnen 120 lakjes (met smalle lakjes kunnen er meer in). We zijn bezig de rekken op te hangen momenteel. Ik heb bij de rekken ook nog 6 lakjes van Essie besteld deze waren al afgeprijsd en tijdens een voetbalwedstrijd ging er nog 50% af. Dan heb ik nog P2, Manhatten en Essence - rebels collectie bij de DM en 6 lakken bij de van de Kiko gekocht en 1 lakje bij Claire's in Duitsland. In nederland heb ik bij de kruidvat nog lakken gekocht van Catrice, Essence, Sally Hansen en Rimmel gekocht. Op de Pinkstermarkt op de boulevard in Vlissingen heb ik 3 neon lakjes in de vorm van een ster gekocht.

Dat was het alweer wat ik heb gekocht in Mei, ik hoop dat jullie het (nog steeds) leuk vinden om te lezen. Ik doe het niet uitgebreid per product dan krijgen jullie zoveel foto's en tekst te zien dat het langdraderig gaat worden. Uiteraard zullen de meeste producten loop der tijd een plekje/artikel krijgen op mijn blog. Hebben jullie vragen over een product wat je hierboven ziet of nieuwschierig bent naar iets laat het mij weten dan probeer ik deze zo snel mogelijk online te zetten.


Bedankt voor het lezen.
Liefs,
Elisa.



8 opmerkingen:

  1. Wat heb je lekker veel lakjes gekocht!
    Misschien ga ik wel een keertje een nagellakrek kopen voor mijn meest favoriete lakjes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik ben er ook weer zeer blij mee! Ja, dat is een leuk een favorieten-rek! Moet je doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Wat een super leuke dingen heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankoopjes! Wauw, zo'n rek wil ik ook graag nog eens kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwie wat heb je een leuke blog!
    Ik heb je gelijk gefollowed op bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha daarom ben ik zelf een webshopje begonnen in de nageldeco spulletjes en nagellakjes :) Zo kan ik kopen wat ik leuk vind en andere ervan laten meegenieten door het supergoedkoop weer te verkopen. Die lakjes van de Catrice zijn trouwens super fijn!

    Als je nog eens op zoek bent naar leuke spulletjes kan je me wel een mail sturen :) info@denagelwinkel.nl

    BeantwoordenVerwijderen