maandag 14 mei 2012

Rimmel 60 seconds - 460 limealicious

Vandaag een lakje van Rimmel, en dan wel een lakje uit de 60 seconds lijn. Het is leuk om even te vertellen dat ik dit van mijn dochters heb gehad voor moederdag met nog een lakje van Rimmel. Lief he? Dus dit lakje verdient ook zeker een swatch op mijn blog. Daar gaan we dan.
460 Limealicious is een nieuw kleurtje uit de 60 Seconds lijn van Rimmel. Het is een lekker zomers lime-groen kleurtje. Deze lak dekt in 2 lagen, en droogt vrij snel. Enkel was het wat lastig om een perfecte eerste laag te krijgen, maar na het 2e laagje zag het er toch best okay uit.




Ik vind het een heel leuk, en tevens ook een pittig kleurtje. Ik wil op dit kleurtje zeker nog een nail art gaan maken. (helaas heb ik het daar nog een beetje druk voor, maar komt hekemaal goed).
Ik ben over dit lakje ook weer erg tevreden en ben heel blij met dit moederdag cadeautje.

Rimmel 60 Seconds 460 Limealicious koop voor €6.99 bij verschillende drogisten, zoals de DA of Kruidvat. Maar niet in ieder filiaal.


Bedankt voor het lezen en tot blogs.
Liefs, Elisa.

6 opmerkingen:

  1. Ik vind het een erg mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, leuk he? Ik vind het wel een beetje "pittig" voor mijn huidskeur nu! Maar met wat zon komt dat wel goed.

      Verwijderen
  2. Leuk zomers kleurtje!
    Wat schattig dat je dochters deze voor je uitgezocht hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik vond het echt zo lief van ze! Het zijn ook echt schatten! En ja leuk kleurtje hè?!

    BeantwoordenVerwijderen