vrijdag 11 mei 2012

China Glaze - Ahoy


Vandaag weer een China Glaze lakje uit de bestellingen die ik plaatste bij Enchantra. Ook dit lakje ging er uit en kon ik dus tegen een zeer vriendelijk prijsje kopen. Dit lakje van China Glaze heet Ahoy en komt uit de Anchors Away collectie die in het voorjaar van 2011 uitkwam. Het is een beetje moeilijke kleur om te omschrijven, een donker fuchsia teint, met een heel mooi goud/roze shimmer. Het is een niet super dekkende lak, ik draag op de foto's 2 dunne laagjes en zag eigenlijk op de computer pas dat het wat sheer overkomt. In het echt viel dit niet op, maar misschien is een derde laagje niet gek. Of 2 wat dikkere lagen. Het lakje lakt lekker en droogt snel. Deze kleur heeft 3 dagen op mijn nagels gezeten zonder tipwear of chipping. Ik droeg geen top coat.


Ik vind het een mooi kleurtje iniedergeval, en ben er ook weer zeer blij mee. Ik heb trouwens op deze foto's mijn nagels vrij kort. Dit omdat ze echt niet meer geweldig waren en heel droog waren. Dus heb ik ze een stuk ingekort. Maar ze groeien alweer aardig.

Bedankt voor het lezen.
Liefs,
Elisa.

Ik kocht China Glaze Ahoy voor €4,50 bij Enchantra (online).

9 opmerkingen:

  1. aaaaaaahhhhh gaaaaf kleurtje, Ahoy! wilde ik ook. was toen uitverkocht. helaas

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien heb ik wel de laatste! Hahaha! Maar gaaf is ie wel!

      Verwijderen
  2. Heel mooi kleurtje, ik heb hem ook;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehh, wauwie! Ik vind hem helemaal niet sheer overkomen hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vond op bepaalde foto's lijkt het wat sheer! Maar ik had het ook heel dun aangebracht! Maar ik vind het een super kleurtje!

      Verwijderen