woensdag 16 mei 2012

persoonlijk: Weekendje weg

En ja hoor, we gaan weer een weekendje weg, maar nu een lang hemelvaartsweekend. Wij (ik, onze kids, mijn man en mijn schoonouders) gaan een lang weekend naar Centerparcs de Limburgse peel. We hebben er heel veel zin in, ook al doet het weer soms wat rottig, maar dat mag de pret niet drukken. Ik ben allang blij dat we toch nog konden gaan. Dit werd even spannend toen we afgelopen maandag ineens een barst in de voorruit hadden. Maar de lieve meneer van de autoglas zei dat we er gewoon mee konden rijden. Na de vakantie ff laten vervangen. Maar vandaag gaan we dus naar America in Limburg. We gaan niet enkel ontspannen, nee, nee. We hebben ook tickets voor onbeperkt toegang voor Toverland, en we gaan nog een dag naar CentrO in Oberhausen (Duitsland). Ja je hebt namelijk ook Oberhausen in Belgiƫ. CentrO is een heel groot winkelcentrum, met 250 winkels en restaurantjes. Maar je hebt er ook een DM en een Kiko. Dus dat wil ik zien natuurlijk. Ik heb getracht nog wat artikelen te schrijven voor mijn blog. Maar door alle consternatie en inpakwerk. Werd dit toch lastig. Er komen wel een paar artikelen in de tijd dat ik weg ben, maar niet elke dag.
Sorry, sorry. Vergeven jullie het me? Ik zie jullie reacties gelukkig wel op mijn Iphone. Ben niet helemaal weg, hahaha
Ik zal hieronder een impressie in foto's geven wat ik aan het doen ben dit weekend.


Limburgse peel.




Toverland Sevenum



CentrO Oberhausen



Ik heb er heel veel zin in, en iedereen eigenlijk. Zondagavond zijn we weer thuis.

Bedankt voor het lezen.
Liefs, Elisa.

2 opmerkingen: