dinsdag 1 mei 2012

Kruidvat 1+1 op alles voor je nagels


Het kan niet op na de actie van 1+1 op alle make-up bij de kruidvat, heeft de kruidvat weer een 1+1 actie. Deze actie is geldig op alle nagelproducten zoals nagellakremover, nagellak. kunstnagels, vijlen en nagelverzorging. De actie gaat vandaag in en loopt zoals het boekje zegt tot en met 13 mei. En ja natuurlijk ga ik van deze actie ook weer gebruik maken. Ik wil zo ie zo nagellak remover in pompvorm, gewonen flessen, nagellakremover in zo'n potje en verder lakjes natuurlijk! Ik ga proberen om de lakjes van de nieuwe Catrice Revoltaire te pakken te krijgen! Gaan jullie ook gebruik maken van deze actie? En zo ja, wat staat er op jullie lijstje?

10 opmerkingen:

  1. Ik heb een lakje van rimmel en van Catrice revoltaire gekocht! Ik heb niet zo'n nagel drang meer op dit moment!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat maakt niet uit! Als je maar blij bent met wat je koopt!!

      Verwijderen
  2. Hier ga ik ook zeker gebruik van maken!
    Ik wil 'One Kiwi a Day' uit de Essence Fruity LE nog graag kopen en misschien ook nog een kleurtje uit de Revoltaire LE van Catrice :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij ons zijn de fruity's al op! Ik hoop dat je er nog 1 te pakken heb kunnen krijgen! De lakjes van catrice revoltaire zijn echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ga ik ook zeker nog gebruik van maken de revoltaire van catrice zijn hellaas hier nog niet te vinden.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het kan dat in sommige filialen de display nog niet is neergezet. Maar waarschijnlijk straat het wel in het magazijn, en mag je er gewoon om vragen! (tenminste bij mij doen ze niet moeilijk)

      Verwijderen
  5. Ik ben blij dat het volgende week ook nog is, ik zit deze week nog in Tsjechiƫ. Heb je al wat gehaald? *nieuwsgierig*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb zeker alweer lekker geshopt! Ik heb o.a. De lakjes van de catrice revoltaire gekocht! En nog meer, maar ik ga vanmiddag nog war meer halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb me een no buy, van nagellak opgelegd, dus ik mag niet ;p heb nu eerst genoeg

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik doe deze maand ook minder hoor! is wel even genoeg! (denk ik)

      Verwijderen