zondag 29 april 2012

pupa magnetic green



Al een tijdje geleden kwam Pupa met de magnetic nail art kit. Na mijn ervaring met de Essence magnetics, was ik niet gelijk hoteldebotel van deze uitgave van Pupa. Ik heb eerst een aantal reviews en swatches afgewacht. Nou ik moet eerlijk zeggen deze hebben mij echt overtuigd om ook een setje aan te schaffen. Dus ik naar de DA voor een setje.

En ja dan sta je daar bij de DA drogist en weet je niet welke kleur je moet nemen. Ik heb uit eindelijk gekozen voor deze groene variant. Ik heb hem niet gelijk getest, maar na een tijdje toch aan begonnen. Ik vertel jullie wat ik ervan vind. Ik vind alleen de verpakking alleen al heel mooi en degelijk. In het doosje zit de magnetische lak, een gebruiksaanwijzing en 2 magneetjes (1 horizontale lijnen en 1 met diagonale lijnen/strepen).


 De gebruiksaanwijzing is zeer duidelijk en komt in vele talen. Het flesje magnetische nagellak bevat 5ml. Dit is net zo veel als de Essence colour & go! (maar hey, die heb ik nog nooit opgemaakt).
Ik moet eerlijk bekennen dat het niet makkelijk was om de juiste techniek te ontdekken, maar na een hoop gepruts en gepuzzel is het dan toch gelukt. En WOW wat vind ik het mooi! Dit is echt veel beter dan wat ik van Essence gewend was. Jullie snappen ik wil nog wel een kleurtje, hahaha.
Hieronder zien jullie het resultaat, is het niet prachtig?


En het leuke als je handen bewegen lijkt het alsof de strepen ook bewegen. Dit komt door de belichting op de zilveren metalen deeltjes. Hoe dan ook, ik vind het helemaal super. Je kan deze Pupa magnetic nail art setjes nog steeds kopen. Ze zijn O.A. te koop bij verschillen DA drogisten en verschillenden webshops en bij www.pupawinkel.nl
Je betaalt voor een setje €9,95 en dat is niet echt super budget, maar het is het geld echt waard. Zoals ik al eerder zei, ik wil nog een kleurtje....

12 opmerkingen:

  1. Ik heb deze ook! Echt zo super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hij is echt mooi he? ik ben er ook echt blij mee!

      Verwijderen
  2. Dankjewel! Ik vond het resultaat ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoerrr! Ik vind dit echt leuk, vooral het kleurtje&motiefje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel toevallig vandaag nog in twijfel gezeten of ik ze zou kopen, toch wel erg mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hem zelf ook, maar dan in het blauw! ik moest, net als jij, eerst wat prutsen en proberen, maar het uiteindelijke resultaat was wel heel rg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he? ik vond het ook even puzzelen wat nu de beste manier was. Maar het resultaat mag er zijn.

      Verwijderen