vrijdag 25 mei 2012

Glossybox Mei 2012


Jeeeeeh! Ik heb mijn eerste Glossybox ontvangen. Ik voelde me even een klein kind, die pakjes van sinterklaas krijgt. Leuk om iets te krijgen waarvan je nog niet weet wat er in zit. Ik denk dat vele van jullie de Glossybox wel kennen er zijn ook andere boxen zoals de Beautybox, Truly yours, en sinds kort de Blendbox. Ook komt er een Fashionbox aan, ik geloof dat de eerste uitkomt in Augustus. Deze boxen (prijs varieert tussen 10 en 15 euro) bestel je op internet en ontvang je 1 keer per maand. In deze boxen zitten dan gemiddeld zo'n 5 producten (soms ook meer)  Er zitten luxe samples maar ook full size producte. Maar goed ik ben deze maand begonnen met de Glossybox, en had gelijk mazzel met 5 full size producten en 1 luxe sample. Ik ga jullie het even D.M.V. foto's laten zien wat er deze maand in mijn box zat.

 (Wil je nog niet weten wat er in zit, omdat je zelf de glossybox nog moet ontvangen stop dan hier met lezen.)


Even het totaal plaatje.

Een prachtig jumbo oogpotlood van Zoeva, in een goud bruine tint.
Heel mooi want ik gebruik zelf veel goud en bruin tinten.

Max Factor - Masterpiece max high volume & defenition
mascara. Kleur is Rich black

NO-AD - Aftersun lotion
Deze after sun bevat O.A. Aloë Vera, vitamine A, C, en E.
De lotion heeft een lichte cocos geur.

De BB cream van Garnier, (dan wel of niet een echte BB cream)
Iniedergeval wel voor de lichte huid, dat is zeer fijn voor mij.

Dr Van der Hoog - Purity Reinigingsdoekjes. Spreekt me wel aan,
zeker omdat het zonder parfum, alcohol en kleurstoffen is.

John Frieda - Full repair perfect ends deep infusion. Hierin ben ik ook
zeer geïnteresseerd, want mijn haar komt regelmatig in
aanraking met straighteners, krultangen en föhns.
Dus reken maar dat deze full repair uitvoerig wordt getest.


Zo dat waren de producten uit de Glossybox van Mei 2012. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mee te kijken. Wil je ook een Glossybox bestellen of wil je meer informatie over de Glossybox?
Klik dan hier , ik ben iniedergeval heel blij met mijn eerste "box".



3 opmerkingen:

  1. De inhoud ziet er deze keer echt super leuk! Ik ga ook lid worden over een tijdje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, je moet het gewoon is proberen! Ik ben er zeer tevreden over!

      Verwijderen
  2. Dit was ook mijn eerste box. Jammer genoeg was de BBcream te licht voor me en heb ik een vreselijke hekel aan de geur van kokos.
    Deze box blijf ik voorlopig wel even houden- nu maar hopen dat er binnenkort (weer) een fijn nagellakje in zit!

    BeantwoordenVerwijderen