woensdag 23 mei 2012

Essence colour 3 - 05 boys are back in town


Vandaag heb ik een lakje voor jullie uit de colour 3 serie van Essence. Het lakje heet Boys are back in town. Dit lakje hoort bij de nieuwe lijn van Essence en is alweer een tijdje in de winkels. Ik kocht dit lakje met de 1+1 actie bij de Kruidvat. Boys are back in town is een paars grijzig creme lakje en de topper heet It's just a little crush. Dit is een transparante fijne glitter die in het licht een paarse gloed krijgt. (Een beetje moeilijk uit te leggen.) Ik vind hem zelfs zonder de basislak heel mooi, hij is niet dekkend maar subtiel mooi. Ik ben zeer tevreden over de dekking van de basislak, ik had aan 2 laagjes genoeg. Ook de glitter coat, is mooi na 2 laagjes. De droogtijd vind ik ook gewoon goed.




 Het viel niet mee om de paarse glitter vast te leggen op foto, want in het echt was ie nog veel meer paars. Ik vind dit ook weer een heel leuk lakje voor een heel leuk prijsje!

Essence Colour 3 - 05 Boys are back in town bevat 2 x 4ml en kost normaal €2,79 en koop je O.A. bij het Kruidvat.





4 opmerkingen: