dinsdag 22 mei 2012

We zijn er weer.

We zijn weer thuis en alles is weer opgeruimd, de was is gewassen en het huis hier is ook weer fris.
Dus we kunnen weer bloggen, jeeeeh!
Zoals ik de vorige keer ook heb gedaan van de efteling zet ik nu ook weer een paar foto's hier neer zodat jullie een idee hebben hoe ik/wij het hebben gehad. Nou in woorden kan ik zeggen dat het echt super was. Enorm genoten. Het weer was prachtig en de temperatuur was super. We hebben een paar keer gezwommen, 3 keer naar Toverland (sevenum) en 1 dagje naar CentrO in Oberhausen. Dit was echt WOW! wat een prachtige winkels zeg! En de mensen zijn daar super aardig. De meiden mochten zowat in elke winkel waar we waren wat uitzoeken. Ik vond het tof om naar de DM te gaan, aangezien ik dit nog nooit had gezien. En ja daar heb ik lekker veel lakjes gekocht. kortom het was leuk en zeker voor herhaling vatbaar. Maar ik ben ook wel weer blij om thuis te zijn en te kunnen bloggen en twitteren. Want een minpuntje is dat mijn 3g netwerk daar zeer belabberd was. okay er waren nog wat minpuntjes, zo heb ik de iphone van manlief laten vallen en breekt mijn eerste koh lakje spontaan in 2 stukken als ik hem wil gaan gebruiken 's avonds. En ik moet ook nog de voorruit van de auto laten vervangen zit een barst in. Dus ja, we gaan de schade is opmaken, zal wel een poosje sparen worden denk ik. Maar ja komt wel goed. Ik ga iniedergeval weer lekker veel artikels schrijven voor jullie. Dat vind ik super leuk om te doen. Hieronder vind je wat foto's en zeg ik tot blogs en bedankt voor het lezen.

 Leuk, bezoek van de eendjes.


 Schildpadjes bij Centerparcs.

De meiden op een wel heel aparte wip.

Yeah! deze achtbaan Troy was super, 35 m hoog, en
90 km per uur. geweldig gevoel.

I believe I can fly... Ik met jongste dochter in de zweef, hahaha
ik sta hier niet op mijn best erop. Maar leuk was het wel.

Zoek de kikker.....

CentrO in Oberhausen. Deze foto komt van internet, ik was
door alle enthousiasme vergeten om een foto te maken.
Maar wat is een dat een prachtig winkel centrum.



7 opmerkingen:

  1. Klinkt goed! Jammer van alle schade :-(! ben benieuwd naar je lakken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hopen dat het snel allemaal weer goed is! En ik zal snel aan de lakjes beginnen! Ik ben zelf ook benieuwd!

      Verwijderen
  2. Je was wel een klein beetje een pechvogel, maar gelukkig heb je het heel leuk gehad! Ik ben benieuwd naar de lakjes die je geshopt hebt :) En naar de artikelen die weer gaan komen natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja er zijn wel eens van die momenten dan loopt het net even wat anders! Maar joh, alles komt goed! En ik ga weer lekker werken aan mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's! Zo te zien was het erg gezellig.. Wel zonde van de schades..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ja ik heb nog veel meer foto's maar vond dit wel genoeg. Het gaat tenslotte om een impressie. En die schade's komen wel goed, alleen jammer dat het altijd zoveel geld kost.

      Verwijderen
  5. Wow. Ik ben ook nog ooit in Oberhousen geweest (;.
    Echt heel groot daar. Maar ik kwam alleen ff voor de kiko lakjes en voor een crackle lakje (het was al in September).
    Maar dat kwam omdat ik in Italie was en de laatste dag zag ik Kiko maar toen was de winkel al gesloten..

    BeantwoordenVerwijderen