woensdag 25 april 2012

Essence you rock en max crackle


Een tijdje geleden toen het heerlijk weer was had ik zin om weer is een crackle op mijn nagels te doen.
Ik vind crackle niet uit of niet meer hip, maar ik draag het dan ook niet veel en vind het dus wel is leuk om weer een keer een creatie ermee te maken. Voor deze crackle creatie heb ik budget producten gebruikt.
Namelijk Essence 05 Speed of Light Blue (uit de LE You Rock!) en Max nails Crackle coat in de kleur Turkooise. Ik gebruikte de Essence 05 Speed of Light als basis, hiervan heb ik 1 laagje gebruikt. Achteraf had ik er liever  2 gedaan want de crackle heeft de basis lak goed mee getrokken helaas. Daarna deed ik de Max Crackle coat er over en klaar was mijn creatie. Dat ging dus super snel. Ik doe over een crackle geen topcoat meer want ik vind het matte van de crackle leuk op de glanzende onderlaad. Ik vind de Max Crackle's best goed en "breken" mooi open alleen ze stinken verschrikkelijk. Hieronder dan de foto's. 1 foto nog zonder crackle en 1 foto met resultaat.

Zonder crackle.

Het resultaat, helaas dat de basis lak zo mee getrokken is,
dus volgende keer een laagje meer.


Ik heb deze combi (creatie) 3 dagen op mijn nagels gehad zonder topcoat. Ik had geen last van chips enkel een lichte tipwear. Wat vinden jullie van Crackle voor af en toe? 


De Essence 05 Speed of Light Blue kocht ik heel lang geleden bij de kruidvat voor €1,79 en Max Crackle coat kocht ik een setje met een base color en een base-/topcoat voor €1,39 bij de Action.

8 opmerkingen: