vrijdag 23 maart 2012

persoonlijk: Foto's van de efteling.

even een persoonlijk item op mijn blog. Ik ben er niet zo voor om jullie continue over mijn leven te vertellen, maar er zijn een paar foto's van mijn weekendje Efteling die ik graag aan jullie wil laten zien.
We hebben 2 weken geleden een 3 tal dagen in Efteling/bosrijk doorgebracht. Dit doen we vaker, Het is gewoon een heel fijn park waar je niks te kort komt. Je kan naar de Efteling, maar je kan ook heerlijk in Bosrijk blijven en lekker zwemmen, spelen of een heerlijk hapje eten en drankje drinken in het restaurantje. We hebben 3 hele fijne dagen weer gehad en van de zomer gaan we weer als Aquanura open is (Die hele grote fontein show)
Zo dan nu de foto´s.

Het Poorthuys, Hier kan je slapen
en is tevens de poort naar Bosrijk.

Het Bosrijk treintje, deze brengt je ´s ochtends
naar de Efteling en ´s avonds brengt ie je weer
terug naar je huisje.

Luxe, als Bosrijk gast mag eerder in het park,
wij waren deze dag helemaal ECHT de
eerste in het park er was niemand.

Geweldig er zat maar 1 persoon in de geliefde
attractie van onze jongste. Dit betekende vaak
erin natuurlijk.

Mijn nagels in droomvlucht, gaaf he?
het is een french-manicure met oplichtende
topcoat voor blacklight.

Leuk zingende, muziekmakende, fietsende
kabouters. Met sinterklaas zijn ze als piet.

Prachtig, de Pagode tegen een strak blauwe
lucht. Leuk ook hoe die toppen van de bomen
daar scheef groeien.

Lief, de kids met Jokie en Jet op de foto.

Blijft altijd leuk, de sprookjesboom parkshow.
Heel goed gedaan.

En natuurlijk de Gondeletta´s, en O wat was
het heerlijk met de zon in je gezicht.

Zo dat waren een aantal foto´s, ik wil het niet te lang maken. Vinden jullie het leuk om af en toe een persoonlijk artikeltje te vinden of zeggen jullie van nou nee laat maar. Ik hoor het graag van jullie.



6 opmerkingen:

  1. Supertoevallig! Ik heb op mijn blog nu ook foto's van de efteling staan. Zo leuk daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, ik hou van de Efteling!
    Leuke blog heb je, ik volg je.
    Volg je me terug?
    liefs, http://blogitwithmarit.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Dankjewel voor de reactie! En was ook super leuk, komende zomer vakantie gaan we weer!!

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Ja absoluut, en ondanks dat we er al zo vaak zijn geweest, blijft het ons verbazen wat je toch steeds weer ondekt!!

      Verwijderen