dinsdag 24 april 2012

Essence Fruity


Ongeveer een week geleden is de nieuwste LE (Limited Edition) van Essence uitgekomen. Deze LE draagt de naam Fruity. Toen ik deze collectie voor het eerst op internet zag was ik gelijk verliefd op de lakjes. Toen het vorige week bij de Kruidvat 1 + 1 was op alle make-up, heb ik dus de lakjes gekocht. Toen ik in "mijn" kruidvat ging kijken voor deze collectie was ie er nog niet,

 maar ik ken gelukkig daar een hele lieve meid, en die weet dat ik altijd voor de lakjes kom dus even vragen of ze achter lagen en jawel ik mocht ze al meenemen. Jeeeeh!!! Ik was super blij. De LE bestaat uit meer dan enkel lakjes er zijn ook oogschaduw's in mousse vorm en een blush, Fimo slices (van die fruit stukjes), topcoat en nog wat dingen. Maar ik wilde als eerste de lakjes. En die laat ik jullie in dit artikel zien. Ik ga nu nog even wat over de lakjes vertellen en dan zet ik de foto's eronder. Ik vind de lakjes zeer fruitig eruit zien en ook de namen vind ik goed geslaagd. Helaas staan de namen niet op de flesjes. Ik vind het "pitjes" idee heel erg leuk bij 3 van de 5. Helaas is de dekking van de gele heel slecht en ook de creamy oranje is matig. Maar met een witte of bij passende onderlaag is het denk ik goed te doen, dit heb ik niet gedaan op de foto's. Maar ik ben echt wel blij met mijn fruitschaaltje. Dan nu de foto's.


V.L.N.R. 01 Banana Joe, 02 Peachy Beauty, 03 Very Cherry, 04 One Kiwi A Day en 05 Mashed Berries.

01 Banana Joe, zacht geel met een shimmer.

02 Peachy Beauty, perzik creme lakje (wel sheer)

03 Very Cherry, Rood-roze met paarse glitters (pitjes)

04 One Kiwi a Day, kiwi groen met blauwe glitters.

05 Mashed Berries, zacht roze met paarse glitters.


Mijn Favorieten zijn One Kiwi a Day en Mashed Berries, hebben jullie deze lakjes ook weten te bemachtigen of iets anders uit deze fruitige collectie? Als je nog iets wilt moet je wel opschieten want hier waren de lakjes heel snel weg. Ik wil graag nog een oogschaduw en de geurende topcoat.
Die hadden ze nog liggen (gelukkig) Ik hoop dat jullie het leuk vonden om de swatches van deze lakjes te zien. In ieder geval bedankt voor het lezen.

De Essence Fruity Nagellakjes koop je bij de kruidvat en kosten normaal €1,79 maar ik betaalde vorige week met de kruidvat actie maar de helft.



1 opmerking:

  1. Ik vind de peach wel leuk! Ruiken ze allemaal naar fruitjes? Of alleen de tc?

    BeantwoordenVerwijderen