vrijdag 23 maart 2012

OPI + Catrice million styles c02 Million dollar baby

Het zal jullie niet ontgaan zijn dat de Million Styles van Catrice echt een hit zijn. Voor degeen die niet weten waar ik het over heb (wat me stug lijkt), dit was/is een LE van catrice die vorige week uitkwam en in sommige kruidvatfillialen is er nog een enkeling te vinden. Het zijn effect topcoats en ja ik hou van leuke topcoats en dat soort dingen dus ik heb er zeven gekocht. Ik weet er zijn er acht maar ik vond
no smoke without fire echt niet mooi. En om toch van de actie van Catrice te profiteren (2 lakjes voor 4 euro) heb ik er aan `gewoon` lakje bij gekocht. Ik had die dag toen ik de lakjes kocht Did You `Ear about Van Gogh uit de OPI Holland collectie op en vond het leuk om gelijk C02 Million dollar baby erover heen te smeren. Het was die dag lekker zonnig, en o wat zijn die glitters toch leuk in de zon.
kijk dus even mee naar de foto´s die ik toen maakte. Jullie zullen de rest van de Million Styles ook vast snel voorbij zien komen want ik vind ze echt heel leuk.

OPI Did You `Ear About Van Gogh? (nog kaal)

Catrice Million styles C02 Million dollar baby.

En nu samen, ik vind het heel leuk, en ga
hem zeker vaker over een lakje heen
gebruiken.





Ik kocht OPI Did You ´Ear About van Gogh een tijd geleden online en Catrice C02 kocht ik bij de kruidvat voor 2 euro (actie prijs).


4 opmerkingen:

  1. Wauw, je hebt prachtig lange nagels! :D 'xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie combi! (:

    ps. ik volg je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de shake it flake it top coat en ben er dol op! Deze is ook heel mooi x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de shake it flake it ook maar nog niet geprobeerd!! Ik ga dat ook maar is snel doen ;-)

      Verwijderen