vrijdag 9 maart 2012

Efteling


Hallo lieve lezers, ik kom even vertellen dat ik een paar daagjes weg ben. We gaan weer gezellig met ons gezinnetje er even tussen uit naar Efteling-Bosrijk. (voor de 5e keer alweer, hoezo efteling fan?)
We gaan dus even lekker genieten van de betoverende sprookjeswereld van de Efteling.
De Kids weten nog van niks, die denken dan ze gewoon weekend hebben. Hahaha, lachen als we zo met de auto van school gaan halen. Ik wens jullie een heel fijn weekend en maandag ben ik weer paraat.
Tot blogs...





2 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik durf zelf echt nergens in, maar het is altijd gezellig om een weekendje weg te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het was geweldig om even weer lekker tussenuit te zijn! En voor mij kan het niet wild genoeg! Ik ben dol op elke achtbaan en andere attracties! Heerlijk verstand op nul en genieten van de adrenaline door je lichaam!!

      Verwijderen