donderdag 8 maart 2012

Essence nail colour3 - A walk in the park


Vandaag een swatch van een van de nieuwe lakken van Essence. Ik begin met het uiterlijk, ja die kennen we al van de LE Circus Circus. Het flesje dat je MOET dicht draaien als je even stopt met lakken anders valt het om! Maar goed het ziet er grappig uit. De kwastjes zijn okay net als de substantie, het werkt en dekt goed! 2 laagjes had ik nodig van allebei de lakjes. Ik vind het idee wel erg leuk hoe je deze kleuren kan gebruiken allebei enkel of samen. Dan nu de foto's

Op mijn pink draag ik de dekkende groene lak enkel. Nou dekt prima toch in 2 laagjes?


Op mijn ringvinger draag ik enkel de transparante glitter lak, hier dus ook 2 laagjes van.




En op mijn middelvinger draag ik de transparante glitter over de groene heen, ook weer 2 laagjes
van elk.



Nu nog even naast elkaar, en het lijkt op de foto als of er op mijn pink en in het groene flesje een soort shimmer zit. In het echt kon ik deze niet zo snel ontdekken. maar ik moet zeggen het was hier ook heel grijs weer. Nou ik ben tevreden over deze lak en ik ga er zeker nog meer kopen.
Hebben jullie ook al 1 van deze lakken van Essence?

Essence nail colour3 kocht ik bij de kruidvat voor €2,79. En deze zijn in het "normale" rek te vinden.

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik heb hem net gekocht, ga hem zeker eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit vind ik ook een van de mooiste kleurtjes , ik moet hem toch maar eens gaan halen (:

    BeantwoordenVerwijderen