woensdag 7 maart 2012

shoplog en gekregen

Daar ben ik weer, en vandaag heb ik een shoplog voor jullie. Het is niet alleen zelf geshopt ik heb ook wat gekregen (van mijn lieve mannetje). Sommige producten/ artikelen hebben jullie al gezien en sommige nog niet. Maar ik vond het gewoon even leuk om met jullie te delen wat ik afgelopen maand februari zoal heb gekocht. Ik ga niet echt alle producten stuk voor stuk laten zien, het gaat meer om het idee. De meeste producten zullen vast wel ergens zien opduiken in verdere artikels.



Hierboven zien jullie de gehele overzicht, wat jullie niet zal verbazen is dat ik natuurlijk weer aardig wat lakjes rijker ben. Zoals jullie zien staan er 2 display's van de Muppets tussen, ja die wilde ik zo graag hebben. Ik weet dat het de kerst collectie was van OPI, en dus ben ik zeer laat ermee. Maar ik was steeds aan het twijfelen en heb gelukkig toch maar besteld. O ja, ik mis nog 1 lakje van de serie (designer de better). Dus ik als Muppet fan (lees ik heb zelfs de reclameborden van AH op mijn hobby/werk kamer) ben echt blij met deze lakjes.


Hierboven een overzicht van alle nagellakjes en aanverwanten producten die mijn stash lekker zijn komen aanvullen, ik heb er 23 OPI, 4 Catrice, 2 Essence, 1 konad, 1 Zoya, 1 Pupa, en 2 Rimmel erbij en nog wat stickertjes en vijlen. De laatse producten komen uit de webshop van pretty polish. (hier heb ik eerder een artikel over geschreven.

Hier zien jullie de make-upjes en wat verzorging staan. Het is zeer budgetproof, maar dat vind ik wel leuk. En make-up is voor mij een bijzaak. Ik ben meer van de lakjes. jullie zullen heus nog wel een artikel binnenkort kunnen lezen waar ik wat van deze producten beoordeel.





Ook ben ik afgelopen maand lekker een dagje naar Ikea geweest, ik heb tuurlijk zweedse balletjes gegeten (dat moet ik daar echt altijd) maar ik heb ook lekker geshopt. De auto zat propvol en ik heb voor mijn beauty hoek, een Helmer met de bekende inzetjes (die dus eigenlijk net niet passen) en mijn aneboda ladenkast. Deze staat nu prachtig naast de legkast van Aneboda. die ik van een heel lief familie lid kreeg. In het Helmer kastje staan de lakjes die niet meer in wandrek kunnen en die ik niet zo bijzonder vind. Ik zit enkel te dubben of ik nog een hoge Alex erbij neem. In de Aneboda ladenkast, komen de fohn's, krultangen, krullers, manicure en pedicure electrische vijlen sets. En mijn watjes voorraad. Zo jullie zijn weer even bijgelezen over de producten die ik rijker ben.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.
Tot blogs...


1 opmerking:

  1. Wat- geen reacties op zo'n fijne shoplog? Ik heb zitten watertanden!
    Wat heerlijk veel mooie lakjes en zijn die Helmerrs niet ontzettend handig?

    BeantwoordenVerwijderen