zondag 19 februari 2012

OPI Holland Collectie. Deel 1

Foto van de Display met flitser genomen.

Eindelijk is het dan zover, het koude kikkerlandje in nagellak vorm! Hahaha, ik vind het schitterend. Jullie hebben er vast al heel veel over gelezen en over gehoord. Ik ga er dus ook niet te veel over uitwijden. Maar ik kan jullie vertellen het is gewoon een kei leuke collectie en ja omdat het nu over mijn eigen landje ging, wilde ik de gehele collectie met display hebben. And guess what? die heb ik gekregen als valentijns cadeautje van mijn lieve mannetje. Ik ga jullie hieronder foto's van de halve collectie laten zien (dus 6 lakjes) en vanavond komen de andere 6 op mijn blog te staan. Anders wordt het een super lange fotolog nu. Ik vertel jullie nu even in het algemeen wat ik wat van de structuur en dekking enzo vind. Nou ik vind alles geweldig van OPI. De kwastjes vind ik super en de dekking ook. Alles dekte in 2 laagjes, behalve Pedal Faster Suzi. Deze had 3 laagjes nodig. Nou dan volgen nu de foto's, ik heb mijn best gedaan om de kleur zo goed mogelijk op de foto te krijgen maar dat was nog niet zo makkelijk.


De Display in zonlicht.

Deze kleuren ga ik nu laten zien, V.L.N.R.
A roll in the hague, Did you 'ear about van gogh,
Gouda gouda two shoes, I don't give a rotterdam,
I have a herring problem en thanks a windmillion.

A roll in the hague.
Did you ear about van Gogh?


Gouda Gouda two shoes, met een prachtige gouden
shimmer erin.

I don't give a Rotterdam!

I have a herring problem (lijkt veel op I don't
give a rotterdam

Thanks a windmillion, een heel apart
zeegroen lakje.

Dit is de eerste helft vanavond zet ik de tweede helft online, ik hoop dat jullie het leuk vinden om de swatches te zien van mijn geliefde OPi holland collectie. 

3 opmerkingen:

  1. Oehh!
    Is die I Don't Give A Rotterdam precies hetzelfde als I Have A Herring Problem?
    Of zit er nog wel verschil tussen?

    BeantwoordenVerwijderen