woensdag 8 februari 2012

Catrice 840 Genius In The Bottle

Ik kom jullie weer even verblijden met een swatch van een NIEUW lakje. Dit lakje heet 840 Genius In The Bottle en is van de nieuwe voorjaar/zomer collectie van Catrice. Vorige week werd ik getipt dat de nieuwe lakjes van Catrice afgelopen vrijdag in het rek zouden staan en jawel, een prachtig vrolijk kleurig nagellak hoekje trok me gelijk aan. Ondanks de sneeuw waar ik door moest kreeg ik toch gelijk last van lente kriebels. Ik vind de nieuwe lakjes (die jullie vast wel op andere sites hebben gezien) mooi
en verfrissend na die donkere dagen. Ik zelf was echt benieuwd naar deze Genius In The Bottle, dus besloot deze mee te nemen en hem aan een onderzoek te onderwerpen. Ik laat eerst de foto's zien en dan mijn bevindingen ervan. Daar gaan we dan.



















De verpakking:

Nou deze is ongewijzigd gebleven en is dus de vertrouwde Catrice look, gelukkig want dan kan ie gewoon tussen zijn voorgangers staan.

Het kwastje:

Deze is vernieuwd wat de sticker op de dop ook al verteld, het kwastje is breder dan de vorige gewone lakjes. Maar ik ken het borsteltje van 2 LE series van catrice. (O.a. van welcome to las vegas) Er steken geen rare lange haren uit en ik kan er prima mee uit de voeten (uh handen).

De substantie:

Deze is goed niet te dun of te dik, alleen jammer dat de lak wat slecht dekkend is (sheer), verder lakt ie prima en is super snel droog.

De kleur:

Deze lak is een duochrome en is zeer grappig om naar te kijken. Ik vind het een soort groen met een gouden finish. Echt heel apart.

Houdbaarheid:

Ja daar kan ik weinig over zeggen want na 1 dag had ik alweer een ander lakje op maar meestal gaan catrice lakjes ZONDER topcoat bij mij 2-3 dagen mee.

Conclusie:

Ja net als de andere lakjes van catrice gewoon een prima budgetlakje!

Hebben jullie ook al een lakje uit de nieuwe collectie? Of welke zou je heel graag willen?

Ik kocht Catrice - 840 Genius In The Bottle voor €2,49 bij de kruidvat

4 opmerkingen:

  1. Binnekort ga ik naar het kruidvat niet ver van mn dorp, ik ga niet naar huis zonder deze kleur! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vond hem ook echt gaaf! maar ik vind bijna alle nieuwe lakjes van catrice mooi!

      Verwijderen
  2. Ik ben deze stiekum aan het vergelijken met Iron Mermaiden, maar van deze zou ik denken dat het blauw met goud zou zijn. Is het echt groenig?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is heel anders dan iron mermaiden. En ja ik vind Genius in the bottle groenig met een flink goud gehalte heel apart. Als je heel moeilijk doet met je hand kan je wel is wat blauw er in vinden.

      Verwijderen