zondag 19 februari 2012

OPI Holland Collectie. Deel 2

Zoals beloofd is hier deel 2 van de schitterende OPI Holland collectie. Omdat ik vanmorgen al genoeg heb verteld begin ik gelijk met de foto's.

V.L.N.R. Pedal faster Suzi, Kiss me on my tullips,
Dutch ya just love OPI?, Red lights ahead where?,
Vampsterdam, Wooden shoe like to know?

Pedal faster Suzi!


Kiss me on my tullips.


Dutch ya just love OPI?


Red lights ahead... where?
Deze rood is in het echt veel feller en mooier.

Vampsterdam

Wooden shoe like to know?


 Ik hoop dat jullie het leuk vonden om alle 12 lakjes nu te zien uit de Holland collectie. Ik ben er in iedergeval echt super blij mee. Mijn favorieten uit deze serie zijn, I don't give a rotterdam, pedal faster Suzi en Dutch ya just love OPI?

Opi Holland koop je voor €13,95 p/s bij de betere drogisterijen, parfumerie en sephora. En voor een lager prijsje in buitenlandse webshops en veilingsites.(ga je eigen wel eerst goed verdiepen erin voordat je wat uit buitenland besteld, I.V.M. invoerrechten enzo.)

5 opmerkingen:

  1. Mooi hoor! Vooral Vampsterdam is echt mooi paars en oehh =P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een mooie foto's. Dutch'ya just love OPI oei die moet ik ook hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Dankjewel!!! Ik ben ook echt zeer blij met deze collectie!!

      Verwijderen