dinsdag 10 januari 2012

Shoplog Catrice Opruiming/Actie.

Gisteren heb ik van Catrice enkele lakjes gekocht die er uit gaan, maar vandaag dacht ik wat kan het mij ook schelen ik koop alle lakjes die ik nog mis (en die ze nog hadden) Ik mis helaas nr 490 Iron mermaid. Ik ben bij 3 filialen geweest en was daar overal op. En om nou voor 1 lakje de hele provincie af te struinen vind ik ook nogal wat.

Hierboven zie je de lakjes die ik vandaag en gisteren heb gekocht, ik ben er heel blij mee. Ik zal loop de tijd wat swatches online brengen. Ik ga ze niet allemaal tegelijk swatchen, want om vaak nagellakremover achter elkaar op mijn nagels te gooien worden mijn nagels niet beter van. Op het lijstje hieronder zie je de nummers en namen van de lakjes van de foto. De nummers staan door elkaar, omdat ik links-bovenin begin met opsommen. En dan steedsvan L.n.R. Zo kan weet je dus welke naam bij welk lakje hoort.
Daar gaat ie dan:

140 Let's mauve on!
060 Bloody mary to go
630 Sing: Hey dirty-lilah
190 Wrapped around my finger
410 Pool party at night
430 Purplelized
550 Marilyn & me
640 Grey's kelly
590 jade is not my name
120 Plum play with me
670 It's rambo no.5
220 Lost in mud
070 Caught on the red carpet
480 Miss piggy reloaded
540 Am I blue or green?
570 Beavis & Mud-head
660 I'm a star
500 Sir! yes sir!
360 Raspberry Fields forever
320 Back to black
470 Snow motion!
680 Khaki perry
450 Sand francisco
340 Run forest run!
610 Ashley
200 From dusk to dawn.

Nou het is een aardig lijstje en nogmaals ik ben er super blij mee. Hebben jullie ook geprofiteerd van de Catrice opruiming?

Ik kocht de Catrice lakjes bij de Kruidvat met een prijs varierend van €1,25 tot €2.49 plus dan nog mix en match korting. 


1 opmerking:

  1. Aaaaaaaaaaaah!! IK WIL IK WIL IK WIL!
    Ik moet morgen nog en ik ben bang dat ze dan al allemaal op zijn :(
    Ik heb een lijstje en ik ga er zoveel mogelijk halen =D

    BeantwoordenVerwijderen