maandag 9 januari 2012

Color Club - Magic Elf

Ik weet dat de feestdagen voorbij zijn, maar ik kon nog niet echt afscheid nemen van al die leuke twinkle en glitter lakjes. Daarom wil ik jullie vandaag Magic Elf laten zien van Color Club. Magic Elf is een mini lakje van 7 ml. (dit is nog meer dan een Colour&Go van Essence, deze zijn 5ml). Magic Elf is een heel apart groen lakje, ik vind hem zelfs een beetje duo chrome. Ook zit er een hele fijne gouden glitter in. Ik vind het zelf een prachtige lak. Ik vind hem zelf heerlijk lakken en na 2 laagjes is ie al aardig dekkend. Achteraf had ik toch liever 3 laagjes gebruikt voor net wat meer intensiteit.
op deze foto lijken mijn ringvinger en pink nagel wel heel
veel langer dan de rest, haha.

Op deze foto kan je de mooie fijne gouden glitter zien.


Magic Elf komt uit het kerst setje van 2010. Deze heet Enchanted Holiday. Hier zitten 4 lakjes in en een sheet met leuke schattige kerststickertjes. De andere lakjes heten, Snowflakes (de witte), Wish List Red (de rode dus) en Enchanted Holiday (de goude).


                  

Ik kocht dit Color Club Enchanted Holiday setje in de opruiming voor €7,50 bij Enchantra en tot nu toe hebben ze hem nog steeds.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten