zondag 15 januari 2012

Excuses...

Lieve lezers,

Ik wil bij deze mijn excuses maken voor het feit dat ik mijn lieve blog een beetje in de steek laat.
Maar momenteel heb ik het vreselijk druk. Onze beide dochters moeten flink wat repeteer uren maken voor hun dansvoorstelling in de Schouwburg 28 en 29 januari. Waarbij ik ook nog is hulpmoeder ben. (dit is wel super gaaf om mee te maken) En de oudste doet daarbij ook nog turnen waar ze in dat zelfde weekend een wedstrijd van heeft. Dus ook voor moet trainen. En daarbij doen we nog een verbouwing aan de zolder en wordt de grote slaapkamer ook helemaal opgeknapt. En dat allemaal naast de gewone dagelijkse taken. Jullie snappen dat ik mijn nagels dan ook niet zeer netjes lak nu met al dat geklus. Ik probeer echt tijd vrij te maken voor mijn blog, maar tot aan de 29e kan ik echt niet dagelijks een artikel plaatsen. Nogmaals mijn excuses... Ik moet er weer van door, voor de verandering weer richting bouwmarkt. (ik ga persoonlijk liever naar iets anders, hahaha) Ik hoop tot snel!!!

Liefs,
Elisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten