zaterdag 7 januari 2012

Opruiming van Catrice.

Ik heb vandaag een leuke mededeling, omdat ik vannacht veel wakker was (lees ik kreeg gister een hamer op mijn arm, heb dus veel pijn) heb ik wat gesurft met mijn iphone op het world wide web! zoals ik altijd om de zoveel dagen doe deed ik dus alvast vannacht mijn beauty rondje. Dat wil zeggen merken die ik graag gebruik, hun websites ff bekijken of er nieuwe producten komen etc. Bij Catrice kwam ik het volgende lijstje tegen.

Ik had ook al zo'n vermoeden omdat 3 van de 4 lakjes van de Nymphelia LE van catrice 3 nieuwe 'vaste lijn' nummers hebben en deze komen medio half februari uit. Zoals je kunt lezen in dit nieuws bericht gaan ze begin februari opruimen. Ik denk net zoals ze altijd doen bij de kruidvat gaan deze producten er met korting uit. Dus mis je nog iets van wat hier boven staat, sla dan je slag.
Het leuke hier van is natuurlijk ook dat er weer nieuwe producten bij komen, ik kan niet wachten!

Liefs Elisa.

2 opmerkingen:

  1. ahhh altijd leuk goedkope lakjes! alleen heb ik net besloten om heel januari geen nagellakken meer te kopen.. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @sanja ai dat wordt dat een keuze maken of moet ik zeggen dilemma! ik beloof mezeld dat nooit, geen lakjes kopen. want spontaan hebben ze dan ergens een super aanbieding. liefs elisa

    BeantwoordenVerwijderen