vrijdag 6 januari 2012

Nieuwe Blognaam en Layout!

Zoals jullie wel zien heeft mijn blog een nieuwe layout gekregen en een nieuwe naam! Ik zat van de week is te kijken naar al mijn mooie, lekkere en leuke beauty producten. Ik dacht zonde eigenlijk dat deze producten niet benoemd worden. Toen kreeg ik het idee om deze producten ook zo af en toe voorbij te laten komen op mijn blog maar het hoofd-item blijft natuurlijk nagels. Vandaar dat ik dus mijn blog de naam Nails and more heb gegeven. Meestal nagels maar soms wat anders. Op deze manier wil ik jullie nog meer laten kennis maken met wat ik leuk vind maar ook dat jullie nog meer producten leren kennen. Soms zijn het duurdere merken maar soms ook budget merken, Want goedkoop hoeft niet altijd slecht te zijn en duur niet altijd goed!
Ik hoop dat jullie dit idee ook leuk zullen vinden en laat gerust een bericht na, ik lees alle reacties.

Liefs, Elisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten