woensdag 4 januari 2012

Catrice Hidden world and Nymphelia

Een tijdje geleden vertelde ik jullieover de Hidden World van Catrice. Van de week was ik in de stad en daar stond bij de kruidvat deze nieuwe collectie. But i was not amused. Nee ook deze collectie laat ik weer aan me voorbij gaan. Ik vond het doorsnee kleurtjes waar ik er al zoveel van heb. Ik zal jullie nog even fotootje van de lakjes laten zien.

Dus dan maar wachten op de volgende collectie van Catrice, deze zit er een stuk interessanter uit. Deze collectie heeft de naam Nymphelia. Ik heb voor jullie even een collage gemaakt van de producten die in de collectie Nymphelia zitten.
De collectie bestaat uit de volgende producten:

Lashes to kill mascara black-green eye opening effect mascara
01 Black-green

Lashes to mystify
Lashes to mystify

Eye liner pen
060 Black-green

Intensif'eye wet&dry shadow
020 Charly's choclate factory
040 Have you seen Alice?

Smokey eyes set
050 Love,peas en harmony

Unbeleaf'able blush
01 Dancing Nymphs

Lip colour cream
01 Spring kiss
02 Blossom
03 Nymph's glow

Ultimate nail lacquer
01 Be pool
670 It's rambo no.5
690 fred said red
710 Dulce & havanna
830 Salmon & garfunkel

Wat mij opviel aan de nagellak is het volgende er zitten 4 "gewone" nummers bij waarvan 1 nr 670 It's rambo no.5 al te koop is in de vaste collectie. de andere 3 nr 690, 710 en 830 zijn nog niet te koop maar het zijn de gewone nummers en gezien de hoogte van de nummers zou dit dus kunnen betekenen dat dit lakjes zijn die straks in de vernieuwde vaste collectie komen. Mijn interesse hierin is dus super hoog. Gezien deze collectie in februarie/maart uitkomt, zou het ook best wel een periode kunnen zijn dat Catrice met weer wat nieuwe verfrissende lente/zomer lakjes komt in de vaste collectie.

De Nymphelia collectie van Catrice ligt vanaf Februari 2012 in de meeste Kruidvat-filialen.




1 opmerking:

  1. Ik heb ze inderdaad in de stad ook gezien, en ik vind ze echt niet mooi! De witte trok me wel aan, maar ik vond de shimmers meer parelmoer ogen dan anders. Ik vond ze eigenlijk alledrie een beetje parelmoer ogen, niet echt mijn stijl!

    BeantwoordenVerwijderen