dinsdag 24 januari 2012

China Glaze - Electropop

Lieve lezers,
Ik loop al een tijdje te dubben over de nieuwe serie van China Glaze. De Electropop heeft toch wel een beetje mijn hoofd op hol gebracht. Ik vind deze kleurtjes echt super fris en fruitig en krijg ik helemaal zin in het voorjaar. Maar ik zit dus te dubben of ik een paar kleurtjes neem, of enkel de brights (de felle kleurtjes) of de lights (de zachtere kleurtjes) of de gehele collectie met display. Hmmm... Het is een heel dilemma aangezien ik ook de gehele collectie van OPI Holland wil MET display. Want ja ik wil wel mijn eigen kikkerlandje in nagellak hebben natuurlijk. Afijn ik ga er nog is lekker over nadenken.


 Wat vinden jullie van deze lakjes van China Glaze en/of hebben jullie al een paar van deze lakjes in je bezit?

(bron foto's: Internet)


1 opmerking:

  1. Over deze collectie heb ik ook zitten twijfelen, of ik er een kleurtje van wilde. Maar toen ik de swatches opzocht vond ik ze toch wat minder =S

    BeantwoordenVerwijderen