maandag 23 januari 2012

Catrice - 480 Miss Piggy Reloaded

Omdat dit lakje Miss Piggy Reloaded eruit gaat, uit het assortiment van Catrice. Vind ik het leuk om jullie die schattige lakje nog even te showen en mayby kan je hem nog wel ergens te pakken krijgen bij een verlaten Kruidvat. Ik ben zelf HELEmaal fan van de Muppets en daarom verdient dit lakje toch even een beoordeling daar gaan we dan. Hieronder zet ik gelijk alle foto's om daarna erover te vertellen.

Ik vind dit dus echt een Miss Piggy kleurtje, en die blauw-gele glittertjes geven het net iets extra's.
Deze kleur lakt fijn, ik draag op deze foto's 2 laagjes. En de droogtijd was gewoon goed. over de houdbaarheid kan ik niks zeggen want na 1 dag zo te dragen heb ik er flakies over heen gegooid ( die komen hier ook nog voorbij). Hebben jullie Miss Piggy Reloaded ook?

Ik kocht Catrice-480 Miss Piggy Reloaded voor €1.25 (opruimingsprijs) bij de Kruidvat.

2 opmerkingen:

  1. Deze heb ik ook gekocht! Echt een mooi en schattig lakje!


    P.s. Ik heb je getagt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het gezien en vind het super leuk, ik ga het morgen uitwerken!

      Verwijderen