woensdag 25 januari 2012

Lush - Snow Fairy

Lieve lezers,
Zoals ik had beloofd een tijdje geleden zullen jullie ook is een keer een NIET nagel gerelateerd artikel voorbij zien komen. Vandaag heb ik het over een product van Lush namelijk Snow Fairy.
Dit is is een douchegel die je enkel tegen de kerst kan kopen.
Ik ben vorig jaar in aanraking gekomen met Lush. Nou ik kan jullie vertellen ons hele gezin kan en wil niet meer zonder. Lush zijn allemaal verse hand gemaakte producten. En de zeeptaarten zijn toch wel beroemde producten van Lush. (zo mooi) En eerlijk is eerlijk je houdt ervan of niet. Ik vind Lush dus helemaal te gek! Snow Fairy (helaas is de eerste fles bijna op) is echt een nummer 1 bij mijn 2 dochtertjes. Ik gebruik Snow Fairy op een douche-puff zodat je heerlijk schuim krijgt. Snow Fairy is echt mierzoet maar op een hele aparte manier. Na het douchen blijft de zoete geur niet extreem op je huid zitten maar is het gewoon lekker fris. In de douchegel zitten hele fijne glitters maar blijven niet achter op je huid. Als Snow fairy ook dit jaar weer uitkomt met kerst moet ik hem zeker weer hebben en dan in de grootste variant! :-)

De mooie parelmoere glitter van Snow Fairy.

Lush Snow Fairy is enkel rond kerst te koop en kost voor 100g €5,95  250g €10,95 en 500g voor €18,95 je kan het online bij Lush of in een van de winkels kopen van Lush.

5 opmerkingen:

  1. Deze lijkt me zo lekker! Ik wil al heel lang wat van lush, maar vind online bestellen heel lastig en heb helaas geen winkel in de buurt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hier in zeeland ook geen lush! Erg jammer! Dus dan maar af en toe naar rotterdam of amsterdam!

      Verwijderen
  2. Oh my, dat is de beruchte showergel van Lush toch? :p Ik heb hem nog nooit geroken, zo zonde. De kleur is echt amazing, het maakt mij nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is hem! Hij is echt zo lekker! Echt een keer proberen hoor!

      Verwijderen
  3. Ik heb hem nog nooit geroken, maar ik denk dat ik dat toch maar eens moet gaan doen, hij lijkt me erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen