dinsdag 3 januari 2012

China Glaze - Champagne bubble en Tinsel

Hallo lieve lezers,
Ten eerste wil ik jullie allemaal nog een gelukkig nieuwjaar wensen. Hebben we allemaal onze 10 vingernagels nog? Zo ja dat betekend dat je ook nog alle 10 je vingers hebt. Mooi. Het is weer een tijdje geleden dat ik wat heb gedaan aan mijn blog, maar die feestdagen nekken me daarin. Maar goed ik ben er weer, ik denk dat ik nog niet iedere dag een logje kan doen. Aangezien we de zolder een beetje aan het verbouwen zijn. Maar voor nu wil ik jullie de creatie laten zien die ik met oud en nieuw droeg.

Dit zijn de namen van de lakjes Tinsel en Champagne bubbles.
Champagne bubbles heeft enkele zilveren glitters wat lijkt op
bubbles in de champagne.



Omdat ik het leuk vind dat Champagne bubbles een soortje van bubbles heeft, vond ik het leuk omdit effect te versterken door aan de bovenkant van mijn nagels een laagje van Tinsel te gebruiken zodat je het effect van chamagne krijgt wat net wordt ingeschonken. Hieronder de foto.

Het is wat lastig te zien maar in het echt zag het er grappig uit. En het maakte de goudtint wat zachter wat fijn is voor de uitstraling van mijn lichte huidskleur. Van vinden jullie van deze creatie en hoe was jullie oud en nieuw? Je reageert nooit voor niks want ik lees alle reacties en vind het ook wel is leuk om te weten wat jullie van iets vinden.



Champagne bubbles komt uit de let it snow collectie van China Glaze en Tinsel kocht ik bij Enchantra in de opruiming voor €3,50. 



1 opmerking:

  1. Oh, wat leuk! Is die Tinsel dat zo glitterig en dun dat je het eroverheen kon doen?
    Ik vind het leuk verzonnen, de champagnebubbels haha =)

    BeantwoordenVerwijderen