donderdag 29 december 2011

China Glaze - Tinsel Town (let it snow collectie)

Ik probeer jullie zoveel mogelijk lakjes uit de let it snow collectie van China Glaze te laten zien. Ik vind dat deze lakjes niet enkel voor kerst zijn maar ook gewoon voor de winter maanden. Nu laat ik het lakje Tinsel Town zien. Tinsel Town is een glitterlak die na 2 lagen toch een dekkend effect heeft. Als je jem hem op je nagels hebt, lijkt met een bijna zwarte onderlaag met daarover veel metallic en verschillende maten zilveren glitters. Ik vind hem echt apart. En toen ik deze serie van mijn lieve mannetje kreeg ( lief kerstcadeautje he)  was ik het meest nieuwschierig naar deze Tinsel Town. Ik heb het lakje nu al 2 dagen op mijn nagels en ondanks het vele getik op mijn laptop is er totaal geen tipwear te zien. En dat terwijl ik geen topcoat heb gebruikt. Dus ook dit lakje komt op de favorieten lijst. Hieronder laat ik jullie wat foto's zien. Hoe vinden jullie Tinsel Town? of hebben jullie andere lakjes van de let it snow collectie?

1 opmerking:

  1. Het ziet er geweldig uit, maar zou echt niks voor mij zijn :) Al die glitter verwijderen (horror) :p

    BeantwoordenVerwijderen