woensdag 14 december 2011

Nubar Strawberry Punch

Vandaag even een swatch van een mooi niet te opvallend lakje.
Het lakje is van Nubar en heb ik al een tijdje in mijn bezit.
Het heet Strawberry Punch, ik vind het niet echt aardbei achtig maar ik vind hem wel mooi!
De meeste lakken van Nubar zijn best wel dun, zo ook deze dus. Ik vind het wel fijn lakken alleen dekt het soms wat lastig, toch had ik van Strawberry Punch maar 2 laagjes nodig om hem mooi te laten schitteren. Strawberry Punch is een metallic goud lakje met fijne maar toch aanwezige glitters.Een mooi lakje voor de Feestdagen voor wie niet van opvallend houdt maar wel van feestelijk en verzorgd. Hieronder de foto's, beide foto's zijn met mijn iphone genomen want daar zie je de glitter beter op. De bovenste foto is met avondlicht en de onderste met flitser.



Ik kocht Nubar Strawberry Punch bij de nailbudgetstore voor € 2,49


Geen opmerkingen:

Een reactie posten