maandag 12 december 2011

Welkom op mijn blog!

Zo het eerste bericht is een feit! Eindelijk! Ik had al een blog bij Loggy, maar door storingen had ik daar ineens geen blog meer!
Beetje jammer dus, maar ik heb dus bij blogger een nieuwe start gemaakt.
Ik wil met deze blog jullie een beetje betrekken in mijn wereld van nagels en nagelgerelateerde producten. Nagels zijn voor mij meer dan een bescherming van de vingertoppen, ik verzorg ze met liefde! Maar verder vind ik het ook leuk om nail-art te doen op mijn nagels.
Hoe ik dit doe (op mijn manier natuurlijk, ik ben geen prof) kan je lezen in mijn logjes.
Ik probeer iedere dag een nieuw artikel op mijn blog te zetten. Dit kan een nail-art zijn, nieuws uit de nagelwereld, een nagellak-swatch etc.
Ik hoop dat jullie veel leesplezier hebben en wil je iets vragen of erger je aan iets? Schaam je niet, je kan tegen mij alles zeggen.
Voor nu zeg ik tot blogs!

P.S. Hoe vinden jullie mijn kerst-banner?

1 opmerking:

  1. Leukk!! Vooral je banner en achtergrond zijn gaaf! Ik heb al enige tijd niks meer gedaan, ben er veels te moe en druk voor haha! Hoop dat je eerste berichtje snel komt!

    xX Kelly

    BeantwoordenVerwijderen