donderdag 15 december 2011

Catrice - Hidden world

In Januari komt er van Catrice weer een nieuwe LE uit, deze gaat de naam Hidden World dragen.
Hidden World doet mij een beetje aan een fairytale denken waar alles zacht en rustig is. Ook de verpakking ziet er wat zweverig uit met die satijnen linten. Gelijkertijd vind ik deze collectie ook echt winters. De collectie bestaat uit een spiegeltje, een blush, een Illuminating base, 3 kleuren oogschaduw, 3 keuren lipgloss en 3 kleuren nagellak. Dat laatste is voor mij natuurlijk het meest interessant, dat wil niet zeggen dat ik de rest niet ga kopen, maar dit is een nagelblog.
De 3 nagellakjes zijnn de volgende kleuren:





V.l.n.r, 01 White and seek, 02 Walk on air, 03 Wood you follow me?

Ik ben nog niet helemaal om, ik denk dat ik ze eerst moet zien in de winkel. Dus in Januari kijken we verder, als ik ze toch koop dan zal je hier de swatches voorbij zien komen.

De Catrice Hidden World collectie ligt vanaf Januari bij de meeste Kruidvat filialen in de winkel en ze gaan € 2,49 kosten.

1 opmerking:

  1. Ik vind ze zelf niet echt heel erg mooi =S
    Hoewel ik de roze wel erg aantrekkelijk vindt, denk ik niet dat ik ze alle drie ga kopen!
    Ik wist niet eens dat deze collectie uitkwam?!

    BeantwoordenVerwijderen