woensdag 28 december 2011

China glaze - Poinsettia & Ring in the red

Zo dat waren weer de kerstdagen en voor mij in me familie nog een verjaardag. Dus jullie begrijpen ik had helaas niet zoveel tijd voor mijn blogje. Hoe waren jullie kerst dagen? En wat hadden jullie op je nagels? Ik zal in dit logje even laten zien wat ik heb gedragen op mijn nagels. Ik heb deze lakjes (ja het zijn er 2) van 23 december tot 27 december gedragen zonder chips of tipwear. Nou met de houdbaarheid zit het dus wel snor. Zo zagen de 2 lakjes eruit op mijn nagels.

                                           Een mooie rode kleur met rode glitters. Als je goed kijkt
                                           zie je een beschadeging op mijn wijsvinger, dit is gebeurd
                                           omdat de lak nog niet droog was, terwijl ik dacht van wel.

Zoals je in de titel al hebt gelezen gaat het om de lakjes Poinsettia en Ring in the red uit the Let it snow
collectie van China glaze. (ja ik heb ze alle 12) Hieronder zie je de 2 lakjes.


Als eerste laag heb ik Poinsettia aangebracht. Dit is een rode creme lak, die opzich vrij dekkend is. Hij droogt niet zo heel snel maar wat drip en dry druppels doet wonderen. Daarover heen heb ik de Ring in the red gedaan. Dit is echte glitter lak, ik had 1 laagje al genoeg om mijn nagels te laten schitteren. Ik vind deze 2 lakken heel erg lekker lakken en de houdbaarheid zoals ik al zei is super. Deze dagen kan je nog meer swatches van de let it snow collectie verwachten. Dus tot blogs!!!


De let it snow collectie van china glaze was een limited edition en was dus beperkt verkrijgbaar.
Misschien dat ze nog ergens te krijgen zijn als je gaat googelen, de prijs ligt rond de 6 euro per potje.


1 opmerking:

  1. Wauwie! Erg mooi! Ook leuk wat je met je blog hebt gedaan, leuk met oudjaar, haha =)
    Ik wist niet dat je ze alle 12 had besteld van China Glaze =O
    Superstoer!

    BeantwoordenVerwijderen