dinsdag 20 december 2011

Catrice - 580 Blues Brother Vol.II

Zo na het geshop heb ik weer tijd voor mijn geliefde blogje. Ten eerste vind ik het fantastich hoe dat de eerste week mijn blog is bezocht. Dus lieve lezers bedankt, Dat geeft mij echt stimulans om lekker te blijven bloggen. Vandaag heb ik een een swatch voor jullie van het lakje Blues Brothers vol.II van het merk Catrice. Misschien kennen jullie volume 1 ook nog wel van de Blues Brothers (zie foto)
                                                                                      Bron: internet

Ik laat jullie nu vol.II zien.


De bovenste is met flitser en de onderste met avondlicht. Zo krijg je een goed beeld van hoeveel kleurschakeringen dit lakje heeft. Het is echt een super mooi cobalt blauw lakje met hele fijne blauwe glitters erin. Op bovenstaande foto's draag ik 3 laagjes. Ik vind wel dat de lak wat lastig opbrengt want hij is wat aan de dikke kant, aangezien graag met dunne laagjes werk. Daarom duurt het best lang voordat het droog is. (zeker met 3 laagjes). Verder een prima lakje, zeker voor zijn prijs.


                                    Ik kocht Catrice - Blues Brothers Vol.II bij de Kruidvat voor € 2,49.

1 opmerking:

  1. Wel heel erg mooi hoor!
    Is die eerste van Blues Brothers lichtblauw dan?
    Ik vind vooral die glitters erg mooi =D

    BeantwoordenVerwijderen