maandag 19 december 2011

Shoplog Amsterdam

We zijn weer terug in ons eigen saaie stadje, ik heb nu al heimwee naar Amsterdam! Nou jullie snappen na deze zin dat ik het dus enorm naar mijn zin heb gehad in Amsterdam. Het gekke was dat ik boven aan mijn lijstje nagellak had staan, maar totaal geen nagellak heb gekocht. Dat komt doordat ik zoveel andere leuke winkeltjes zag die niet nagellak gerelateerd waren. Ik kwam wel een super leuke DA tegen met super veel koh en OPI, maar ik dacht misschien komen we er nog 1 tegen maar helaas. En ook hebben we heel veel kleding gekocht! Natuurlijk ben ik ook bij lush geweest ( ook leuk als je er achter komt dat er 2 filialen zijn, dubbel plezier) ik heb bij lush wat producten gekocht en bij de bodyshop en ook nog bij Douglas.
Ook al zijn deze niet allemaal nagel gererlateerd, ik zal ze wel voorbij laten komen want ze zijn zo leuk of lekker. Ik ga ze dus uitproberen en zal hier mijn bevindingen erover schrijven. We hebben ook nog heerlijk geshopt bij de Bijenkorf ( leuke kerstversieringen gekocht). Het was verder een geslaagde dag in Amsterdam, en volgens onze oudste dochter moeten we snel weer. Dan kom ik wel terug met nagellak, Haha..

Voor informatie over lush en haar producten Kijk dan bij de sitelinks (deze staan ook links van mijn blog)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten