donderdag 19 januari 2012

Essence Iced Age Reloaded

Bij deze laat ik jullie het lakje Iced Age Reloaded zien uit de LE serie Crystalliced.
Ik heb niet alle lakjes uit deze serie gekocht, want ik vond ze niet zo heel erg wauw!
Ik heb nog wel wat andere dingetjes uit de serie gekocht. (zie foto hieronder)

Dan nu verder met mijn ervaring met het bovengenoemde lakje. Ik heb dit lakje gekocht omdat ik de naam zeer grappig vond en de fijne gouden glitters erin zeer mooi vond. Toen ik ermee ging lakken viel mij op dat het kwastje wat rare uitsteeksels had. Jammer maar er viel wel mee te werken. De lak zelf is niet echt wat je noemt dekkend en ik had dan ook 3 laagjes nodig om nog iets van de kleur en de glitters terug te vinden op mijn nagels. De droogtijd is normaal dus okay. Ik had na 2 dagen al tipwear, maar ja dat had ik wel verwacht van Essence. Ik vind het flesje heel schattig met die ijsbloemen. Ik vind het een leuk budget lakje en het mag wel in mijn stash wonen. :-)


Ik kocht het lakje voor €1,79 bij de kruidvat. Het is uit de LE van Januari/Februari


Geen opmerkingen:

Een reactie posten